Искористити највише од ISO 26000, првог и најчешће коришћеног међународног стандарда за друштвену одговорност, циљ је нове публикације IWA 26, Коришћење ISO 26000:2010 у системима менаџмента, коју је ISO управо објавио.
Током седам година постојања, ISO 26000 је постао једна од кључних референци за примену праксе друштвене одговорности у било којој организацији. Усвојен је на националном нивоу у 80 земаља, на више од 20 језика, и представљао је једну од смерница на којима је Европска комисија изградила своју стратегију корпоративне друштвене одговорности. Циљ овог стандарда је да помогне организацијама да дају свој допринос одрживом развоју. Треба да их подстакне да учине више од онога што подразумева пуко поштовање закона, истовремено имајући у виду да је придржавање закона суштинска обавеза сваке организације и кључни део њихове друштвене одговорности. Препоручљиво је да у примени овог међународног стандарда организација узме у обзир друштвени, еколошки, правни, културни, политички и организациони плурализам, као и разлике у економским условима, а да при том буде доследна међународним нормама понашања.
Новoобјављена публикација смерницама које садржи помоћи ће организацијама да искористе још више од стандарда примењујући приступ утврђен у стандардима за системе менаџмента (МSS), а они који већ примењују стандардe за системе менаџмента моћи ће да ефикасније интегришу друштвену одговорност у свој бизнис.