Овај документ дефинише различите профиле који су неопходни за постављање, контролу и одржавање конструкција у близини колосека; наводи различите утицајне параметре који се морају узети у обзир приликом дефинисања слободног профила; дефинише методологију за прорачун различитих слободних профила на основу утврђених утицајних параметара; наводи правила за утврђивање растојања између осовина суседних колосека; наводи правила која се морају узети у обзир приликом изградње перона; дефинише правила за одређивање слободног профила за пролаз пантографа (одузимача електричне енергије); наводи формуле неопходне за прорачун слободних профила у каталогу. Дефинисани профил укључује унапред резервисани простор који се одржава како би се омогућио пролаз возила, као и правила намењена за прорачун и верификацију димензија товарног профила возила за једну или више железничких мрежа како би се спречио ризик ометања пролаза. Стандард дефинише методологију за доказивање компатибилности профила за инфраструктуру и возни парк. Стандард дефинише одговорности следећих страна: а) за инфраструктуру: — очување слободног простора, — одржавање, — надзор инфраструктуре; б) за произвођаче возила: усклађивање возила са разматраним профилом, одржавање усклађености профила током времена. Профили из овог стандарда су развијени као део примене на евопској железници. Друге мреже, као што су оне регионалне, локалне, градске и приградске, могу да примене одредбе за профиле које су дефинисане у овом стандарду. Оне могу захтевати примену специфичних методологија, нарочито онда када се примењује: специфичан возни парк (нпр. метро возила, трамваји и друга возила која саобраћају на две шине), другачији радијуси и слично. Kаталог који је садржан у овом стандарду наводи листу профила која није коначна. Свака мрежа је слободна да дефинише профиле у складу са својим сопственим потребама.
Директиве повезане са овим стандардом
ОБЈАВЉЕН
SRPS EN 15273-3:2017
ПРОЈЕКАТ
naSRPS EN 15273-3:2022
40.20
Нацрт на јавној расправи 60 дана
16. 3. 2023.
Да бисте видели цео садржај, морате се регистровати или пријавити помоћу корисничког имена које већ имате.