Објављен
U primeni Evropskih poštanskih direktiva (97/67/CE i 2002/39/CE), standardi koji se odnose na kvalitet usluga univerzalnog servisa treba da se donesu i objave. Sa razvojem internog tržišta, ovi standardi teže da obezbede viši kvalitet univerzalnog servisa u Evropi. U ovom kontekstu, projektni tim je dobio mandat (mandat M/312) od strane Evropske komisije da razvije Evropski standard ili standarde koji se odnose na kvalitet pristupa poštanskim uslugama i na kvalitet uručenja. Ovaj posao je bio pod kontrolom CEN tehničkog komiteta 331. Izveštaj je podnosio projektni tim koji je identifikovao dostupnost informacija koje se odnose na pristup i uručenje kao priorit za razvoj standarda. Ova Tehnička Specifikacija ima za cilj da obezbedi metodologiju merenja za procenu dostupnosti informacija, koristeći istraživanje i pristup anonimnog korisnika. Tehnička Specifikacija ne nameće obaveze vezane za usluge. Informacije predstavljaju jedan od ključnih koraka u pristupanju poštanskim uslugama i poštanski korisnici treba da imaju na raspolaganju informacije o ponuđenim uslugama kao i o važećim uslovima za pristup. Povećanje nivoa dostupnih informacija će svakako smanjiti broj žalbi, rezultirajući povećanjem zadovoljstva korisnika i većom ukupnom lojalnošću.
ОБЈАВЉЕН
SRPS CEN/TS 15511:2013
90.93
Одлука о потврђивању стандарда
13. 11. 2020.