Објављен
У погледу паневропског eCall-а (оперативни захтеви дефинисани су у EN 16072), овај европски стандард дефинише апликационе протоколе високог нивоа, процедуре и процесе који су потребни за обезбеђивање eCall услуге коришћењем TS12 хитног позива преко мреже мобилних комуникација. НАПОМЕНА 1 Циљ имплементације паневропског система позива из унутрашњости возила у хитним случајевима (eCall) је аутоматизација обавештења о саобраћајној несрећи, било где у Европи, уз исте техничке стандарде и са истим циљевима који се односе на квалитет услуга коришћењем PLMN-а (као што је примарни медиј ETSI) који подржава европски хармонизовани број за хитне случајеве 112/Е112 (ТС12 ETSI/TS 122 003), као и да обезбеди начин за ручно активирање обавештења о ванредном инциденту. НАПОМЕНА 2 Захтеви HLAP који се односе на услуге трећих лица која подржавају eCall могу се наћи у EN 16102, развијени су у спрези са напретком ове радне јединице и доследни у погледу интерфејса за PSAP. Овај стандард се позива на те одредбе, али их не удвостручава.
НАПОМЕНА: Уколико се у пољу са називом директиве не налази реч „хармонизован“ (обележена зеленом бојом), то значи да европски стандард није цитиран у OJEU.
ПОВУЧЕН
SRPS EN 16062:2015
ОБЈАВЉЕН
SRPS EN 16062:2023
60.60
Стандард објављен
29. 9. 2023.