information required to be controlled and maintained by an organization and the medium on which it
is contained
Note 1 to entry: Documented information can be in any format and media and from any source.
Note 2 to entry: Documented information can refer to:
— the management system, including related quality plans (3.2) and processes;
— information created in order for the organization to operate (documentation);
— evidence of results achieved.
informacije za koje se od organizacije zahteva da njima upravlja i da ih održava, kao i medijum na kojem se nalaze
NAPOMENA 1 uz termin: Dokumentovane informacije mogu da budu u bilo kom obliku, na bilo kom medijumu i iz bilo kog izvora.
NAPOMENA 2 uz termin: Dokumentovane informacije mogu da se odnose na:
– sistem menadžmenta, uključujući povezane planove kvaliteta (3.2) i procese;
– informacije kreirane u cilju realizacije operativnih aktivnosti organizacije (dokumentacija);
– dokaz o ostvarenim rezultatima.
информације за које се од организације захтева да њима управља и да их одржава, као и медијум на којем се налазе
НАПОМЕНА 1 уз термин: Документоване информације могу да буду у било ком облику, на било ком медијуму и из било ког извора.
НАПОМЕНА 2 уз термин: Документоване информације могу да се односе на:
– систем менаџмента, укључујући повезане планове квалитета (3.2) и процесе;
– информације креиране у циљу реализације оперативних активности организације (документација);
– доказ о оствареним резултатима.
specification of the actions, responsibilities and associated resources to be applied to a specific object
specifikacija mera, odgovornosti i povezanih resursa koji treba da se primenjuju za specifičan predmet
спецификација мера, одговорности и повезаних ресурса који треба да се примењују за специфичан предмет
Note 1 to entry: The specific case can be a process, product, service, project, contract or other intended output
for the quality plan.
NAPOMENA 1 za termin: Specifičan slučaj može da bude proces, proizvod, usluga, projekat, ugovor ili drugi planirani izlazni elementi za plan kvaliteta.
<планови квалитета> предмет плана квалитета (3.2)
НАПОМЕНА 1 за термин: Специфичан случај може да буде процес, производ, услуга, пројекат, уговор или други планирани излазни елементи за план квалитета.