Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

prigovor

енглески

Термин
complaint
Опис

expression of dissatisfaction, other than appeal (3.21), by any person or organization, to an accreditation body (3.2), relating to the activities of that accreditation body or of an accredited conformity assessment body (3.4), where a response is expected

српски

Термин
prigovor
Опис

izraz nezadovoljstva, drugačiji od žalbe (3.21), koji je akreditacionom telu (3.2) uputila bilo koja osoba ili organizacija u vezi sa aktivnostima tog akreditacionog tela ili akreditovanog tela za ocenjivanje usaglašenosti (3.4), a na koji se očekuje odgovor

српски

Термин
prigovor
Опис

izraz nezadovoljstva, drugačiji od žalbe (3.21), koji je akreditacionom telu (3.2) uputila bilo koja osoba ili organizacija u vezi sa aktivnostima tog akreditacionog tela ili akreditovanog tela za ocenjivanje usaglašenosti (3.4), a na koji se očekuje odgovor

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација