Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

ниво спецификације квалитета

енглески

Термин
quality specification level
Опис

QSL level defining the extent of control activities, typically including testing, inspection, verification and validation, undertaken by the provider to demonstrate conformance with requirements based on the determination of operational risk and/or obligations Note 1 to entry: Similar product- or service-specific terms can be used in technical standards to establish the extent of control activities for defined levels of product or service risk, e.g. quality specification level (QSL) in API Spec 6D, product specification level (PSL) in API Spec 6A and API Spec 17D, and exposure level in ISO 19900. Note 2 to entry: Product or service risk is related to criticality. In this context, 'critical' is defined as that deemed by the organization, product or service specification, or customer as (i) mandatory, indispensable or essential, (ii) needed for a stated purpose or task, and(iii) requiring specific action.

српски

Термин
Нема информација
Опис
Нема информација

српски

Термин
ниво спецификације квалитета
Опис

QSL

ниво који дефинише обим контролних активности, обично укључујући испитивање, контролисање, верификацију и валидацију, које предузима испоручилац како би показао усаглашеност са захтевима на основу утврђеног ризика за оперативне активности и/или обавезе

НАПОМЕНА 1 уз термин:   Слични термини специфични за производ или услуге могу се користити у техничким стандардима како би сеутврдио обим контролних активности за дефинисане нивое ризика за производе или услуге, нпр. ниво спецификације квалитета (QSL) у API Spec 6D, ниво спецификације производа (PSL) у API Spec 6A и API Spec 17D, и ниво излагањау ISO 19900.

НАПОМЕНА 2 уз термин:   Ризик за производ или услугу je повезан са критичношћу. У овом контексту, ’критично’ се дефинише као оно што организација сматра, спецификација производа или услуге, или оно што корисник сматра да (i) је обавезно, неопходно или битно, (ii) које је потребно за наведену сврху или задатак и (iii) које захтева специфичну меру.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

  • 03.120.10 - Управљање квалитетом и обезбеђење квалитета
  • 75.020 - Вађење и прерада нафте и природног гаса