Институт за стандардизацију Србије и Центар за анализу ризика и управљање кризама позивају вас на вебинар „Кризно комуницирање у реалном сектору”, који ће се одржати у среду, 10. јуна ове године, са почетком у 10 h.
Добро комуницирање је један од важних предуслова за решавање свих проблема. Да би комуникација била успешна и да би се избегло њено ометање, потребно је познавати комуникацијске вештине. Оне подразумевају ефективно слање информација, али и ефективно слушање и одговарање.
На вебинару, који траје 3 сата, сазнаћете:
- које су карактеристике кризе и људске перцепције;
- шта су и како су повезани идентитет, имиџ и углед организације;
- који су циљеви и шта су проблеми кризног комуницирања;
- о активној и пасивној политици кризног комуницирања;
- који су елементи ефективне стратегије кризног комуницирања;
- које су фазе оперативног нивоа кризног комуницирања – пре и после кризе;
- која је улога средњег менаџмента у кризној ситуацији;
- о извештавању у кризним ситуацијама и односу с медијима;
- о елементима плана кризног комуницирања и још доста тога.
Вебинар обухвата и студију случаја, кроз конкретан пример инцидента који се догодио 2008. године у Београду, кризни одговор и епилог кризне ситуације.
Предавач на овом вебинару је др Желимир Кешетовић, редовни професор Факултета безбедности Универзитета у Београду и сарадник Центрa за анализу ризика и управљање кризама.
Котизација за учешће износи 2.000,00 динара.
Пријавите се на линку: https://forms.gle/WQ9uQ648dHbY3rpr6