Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

Како менаџмент ИТ услуга доноси вредност

Постоји више од једног начина за менаџмент услуга. У данашњем корпоративном пејзажу који је потпуно базиран на технологији, две водеће методологије долазе из света развоја софтвера и информационих технологија (ИТ). Структурална имплементација менаџмента услуга доноси многе користи организацији, као што су већа ефикасност и побољшани односи са корисницима. Ово се односи на све активности, политике и процесе које организација користи за развијање, управљање и побољшање ИТ услуга.

Организације генерално користе унапред дефинисане оквире најбољих поступака и стандардних процеса да би обезбедиле најбољи приступ имплементацији услуге.

Од недавно нови приступ прихваћен широм света даје свежу нову перспективу на то како да се софтвер развија и испоручује на бољи начин. Agile је методологија која је донела много већу флексибилност корпоративном свету. Зашто је она толико популарна? Зато што уноси агилност и креативност у начин на који развијамо пројекте. Она се такође лепо уклапа са много структуриранијим оквирима за управљање ИТ услугама као што је ISO/IEC 20000-1.

Комбиновањем најбољих делова обе методологије може много користити као смерница која додаје вредност новим дигиталним компанијама. Недавно објављен ISO приручник показује како се ISO/IEC 20000 серија стандарда може употребити у данашњем свету технологије и како се уклапа са популарним методама као што је Agile. Интервју са Долф ван Дер Хавеном, активним чланом експертске групе која је развила ISO/IEC 20000-1, можете прочитати на линку: https://www.iso.org/news/ref2696.html