Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

Приговори и жалбе

Приговор је израз незадовољства који корисници или заинтересована лица могу упутити ИСС-у у вези са нашим производима, услугама или начином поступања. Приговор се подноси у писаној форми – путем поште (Стевана Бракуса 2, 11030 Београд), е-поште (на адресу infocentar@iss.rs или на адресу е-поште било ког запосленог у ИСС-у), или попуњавањем обрасца за подношење приговора који је доступан на нашем веб-сајту.

Са свим приговорима се поступа објективно, непристрасно и у складу са процедуром. Лични подаци се користе искључиво у сврху обраде приговора и заштићени су у складу са законом.

ИСС одговара на приговоре у року од 8 дана, а ако је предлог решења прихваћен, мера се спроводи у року од 15 дана. Уколико је потребно додатно време, тражи се сагласност подносиоца.

Чланови техничких комитета, поткомитета и радних група имају право да уложе жалбу на одлуке или поступке предузете у оквиру њиховог делокруга. Жалбе се могу поднети ако одлука крши Статут Института, оснивачки акт или интерна правила стандардизације, или ако је у супротности са начелима заштите јавног здравља, безбедности, заштите животне средине или слободног кретања робе на европском тржишту.

Жалбе се подносе у писаној форми са јасним објашњењем и пратећом документацијом. Оне жалбе које се односе на садржај нацрта српских стандарда разматрају се само уколико се тичу процедуралних питања или могу да наруше углед Института.

Информације добијене путем приговора и жалби користимо за унапређење квалитета и задовољства корисника.