Prigovor je izraz nezadovoljstva koji korisnici ili zainteresovana lica mogu uputiti ISS-u u vezi sa našim proizvodima, uslugama ili načinom postupanja. Prigovor se podnosi u pisanoj formi – putem pošte (Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd), e-pošte (na adresu infocentar@iss.rs ili na adresu e-pošte bilo kog zaposlenog u ISS-u), ili popunjavanjem obrasca za podnošenje prigovora koji je dostupan na našem veb-sajtu.
Sa svim prigovorima se postupa objektivno, nepristrasno i u skladu sa procedurom. Lični podaci se koriste isključivo u svrhu obrade prigovora i zaštićeni su u skladu sa zakonom.
ISS odgovara na prigovore u roku od 8 dana, a ako je predlog rešenja prihvaćen, mera se sprovodi u roku od 15 dana. Ukoliko je potrebno dodatno vreme, traži se saglasnost podnosioca.
Članovi tehničkih komiteta, potkomiteta i radnih grupa imaju pravo da ulože žalbu na odluke ili postupke preduzete u okviru njihovog delokruga. Žalbe se mogu podneti ako odluka krši Statut Instituta, osnivački akt ili interna pravila standardizacije, ili ako je u suprotnosti sa načelima zaštite javnog zdravlja, bezbednosti, zaštite životne sredine ili slobodnog kretanja robe na evropskom tržištu.
Žalbe se podnose u pisanoj formi sa jasnim objašnjenjem i pratećom dokumentacijom. One žalbe koje se odnose na sadržaj nacrta srpskih standarda razmatraju se samo ukoliko se tiču proceduralnih pitanja ili mogu da naruše ugled Instituta.
Informacije dobijene putem prigovora i žalbi koristimo za unapređenje kvaliteta i zadovoljstva korisnika.