person or organization (3.2.1) that can affect, be affected by, or perceive itself to be affected by a decision or activity EXAMPLE Customers (3.2.4), owners, people in an organization, providers (3.2.5), bankers, regulators, unions, partners or society that can include competitors or opposing pressure groups. Note 1 to entry: This constitutes one of the common terms and core definitions for ISO management system standards given in Annex SL of the Consolidated ISO Supplement to the ISO/IEC Directives, Part 1. The original definition has been modified by adding the Example.
osoba ili organizacija (3.2.1) koja može da utiče, da bude pod uticajem, ili smatra da je pod uticajem odluke ili aktivnosti PRIMER Korisnici (3.2.4), vlasnici, ljudi u organizaciji, isporučioci (3.2.5), bankari, regulatorna tela, sindikati, partneri ili društvo, koji mogu da obuhvate konkurente ili suprotstavljene grupe koje vrše pritisak. NAPOMENA 1 uz termin: Ovaj termin predstavlja jedan od zajedničkih termina i ključnih definicija za ISO standarde za sisteme menadžmenta koji su dati u Prilogu SL konsolidovanog ISO dodatka za ISO/IEC Direktive, Deo 1. Originalna definicija je modifikovana dodavanjem primera.
osoba ili organizacija (3.2.1) koja može da utiče, da bude pod uticajem, ili smatra da je pod uticajem odluke ili aktivnosti PRIMER Korisnici (3.2.4), vlasnici, ljudi u organizaciji, isporučioci (3.2.5), bankari, regulatorna tela, sindikati, partneri ili društvo, koji mogu da obuhvate konkurente ili suprotstavljene grupe koje vrše pritisak. NAPOMENA 1 uz termin: Ovaj termin predstavlja jedan od zajedničkih termina i ključnih definicija za ISO standarde za sisteme menadžmenta koji su dati u Prilogu SL konsolidovanog ISO dodatka za ISO/IEC Direktive, Deo 1. Originalna definicija je modifikovana dodavanjem primera.
Нема информација