Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

prigovor

енглески

Термин
complaint
Опис

expression of dissatisfaction made to an organization (3.2.1), related to its product (3.7.6) or service (3.7.7), or the complaints-handling process (3.4.1) itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected

српски

Термин
prigovor
Опис

izražavanje nezadovoljstva upućeno organizaciji (3.2.1), koje se odnosi na njene proizvode (3.7.6), usluge (3.7.7) ili sam proces (3.4.1) postupanja sa prigovorima, pri čemu se eksplicitno ili implicitno očekuje odgovor ili rešenje

српски

Термин
prigovor
Опис

izražavanje nezadovoljstva upućeno organizaciji (3.2.1), koje se odnosi na njene proizvode (3.7.6), usluge (3.7.7) ili sam proces (3.4.1) postupanja sa prigovorima, pri čemu se eksplicitno ili implicitno očekuje odgovor ili rešenje

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација