expression of dissatisfaction made to an organization, related to its products, services, or the complaintshandling process itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected
Note 1 to entry: Organizations can have a more detailed definition of what comprises a complaint in their
respective complaint handling approaches.
izraz nezadovoljstva prema nekoj organizaciji koji se odnosi na njene proizvode, usluge ili na sam proces za postupanje sa prigovorima, pri čemu se eksplicitno ili implicitno očekuje odgovor ili odluka
NAPOMENA 1 uz termin: Organizacije mogu imati detaljniju definiciju onoga što potpada pod prigovor u okviru svog sistema za postupanje sa prigovorima.
израз незадовољства према некој организацији који се односи на њене производе, услуге или на сам процес за поступање са приговорима, при чему се експлицитно или имплицитно очекује одговор или одлука
НАПОМЕНА 1 уз термин: Организације могу имати детаљнију дефиницију онога што потпада под приговор у оквиру свог система за поступање са приговорима.