Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

учење

енглески

Термин
learning
Опис

broad, multifaceted set of activities focused on improving the performance (3.17) of individuals and organizations through the knowledge (3.12), skills (3.18) and abilities (3.1) of people Note 1 to entry: Learning is the act of obtaining or acquiring new knowledge, skills and abilities and occurs through the impact of education (3.9), training (3.19) and instruction, practice or study on the individual. Note 2 to entry: Formal learning is when the learner outcomes (3.13) are defined and structured by the curriculum, learning and instructional design and by the organizing body or individual. Note 3 to entry: Can include reflective learning, which is a formal or informal process that deliberately draws on experience to think about events, relationships and learning activities to identify what has been learned and to generate and consider ideas. Note 4 to entry: Can include team learning, which is a social and relational process that occurs from collaboration between individuals leading to coordination of knowledge and behaviours (3.3) as a feature of their work processes. Note 5 to entry: Workplace learning is the acquisition of work-related knowledge and skills that is the result of training that takes place at work. Note 6 to entry: Can include learning through the means of communication technology, sometimes referred to as e-learning. Note 7 to entry: People also learn from others, which can raise awareness of the organization’s diversity and inclusion principles and strategic objectives. Note 8 to entry: Blended learning involves combining different modes of learning to achieve desired learner outcomes.

српски

Термин
Нема информација
Опис
Нема информација

српски

Термин
учење
Опис

\<учење и развој> широк, вишеструки скуп активности усмерених на побољшање перформанси (3.17) појединаца и организација кроз знања (3.12), вештине (3.18) и способности (3.1) људи

Напомена 1 уз термин:   Учење је чин стицања или усвајања нових знања, вештина и способности и одвија се кроз утицај образовања (3.9), обуке (3.19) и инструкција, праксе или учења на појединца.

Напомена 2 уз термин:   Учење је формално када су његови исходи (3.13) дефинисани и структурирани курикулумом, планом учења и обуке, и то од стране тела или појединца који га организују.

Напомена 3 уз термин:   Може да укључује рефлексивно учење, што је формални или неформални процес који се циљано ослања на искуство промишљања о догађајима, односима и активностима учења, да би се препознало шта је научено, као и да би се генерисале и разматрале идеје.

Напомена 4 уз термин:   Може да укључује тимско учење, што је друштвени и интерперсонални процес, који настаје из сарадње између појединаца која води до координације знања и понашања (3.3), у оквиру њихових радних процеса.

Напомена 5 уз термин:   Учење на радном месту је стицање пословних знања и вештина које су резултат обуке која се одвија на раду.

Напомена 6 уз термин:   Може да укључује учење путем комуникационих технологија, које се понекад назива и е-учење.

Напомена 7 уз термин:   Људи такође уче од других, што може да подигне свест о организационим принци­пима, као и стратешким циљевима диверзитета и инклузије.

Напомена 8 уз термин:   Мешовито учење укључује комбиновање различитих начина учења како би се постигли жељени исходи.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

  • 03.100.30 - Управљање људским ресурсима