Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

Кризно комуницирање у реалном сектору

Трајање: једнодневна обука

Добро комуницирање је један од важних предуслова за решавање свих проблема. Да би комуникација била успешна и да би се избегло њено ометање, потребно је познавати комуникацијске вештине. Оне подразумевају ефективно слање информација, али и ефективно слушање и одговарање.

На вебинару, који је трајао 3 сата, било је речи о томе:

  • које су карактеристике кризе и људске перцепције;

  • шта су и како су повезани идентитет, имиџ и углед организације;

  • који су циљеви и шта су проблеми кризног комуницирања;

  • о активној и пасивној политици кризног комуницирања;

  • који су елементи ефективне стратегије кризног комуницирања;

  • које су фазе оперативног нивоа кризног комуницирања – пре и после кризе;

  • која је улога средњег менаџмента у кризној ситуацији;

  • о извештавању у кризним ситуацијама и односу с медијима;

  • о елементима плана кризног комуницирања и још доста тога.

Вебинар је обухватио и студију случаја, кроз конкретан пример инцидента који се догодио 2008. године у Београду, кризни одговор и епилог кризне ситуације.

Предавач на овом вебинару био је др Желимир Кешетовић, редовни професор Факултета безбедности Универзитета у Београду и сарадник Центрa за анализу ризика и управљање кризама.

Датуми обука

Молимо Вас изаберите обуку коју желите да похађате. Можете резервисати места за три учесника путем веб сајта.*

*Наведена цена је за једну особу. За организације које пријаве више од два полазника за исту обуку, за све полазнике одобрава се попуст у износу од 10% висине накнаде по учеснику.