Трајање: једнодневна обука
Добро комуницирање је један од важних предуслова за решавање свих проблема. Да би комуникација била успешна и да би се избегло њено ометање, потребно је познавати комуникацијске вештине. Оне подразумевају ефективно слање информација, али и ефективно слушање и одговарање.
На вебинару, који је трајао 3 сата, било је речи о томе:
које су карактеристике кризе и људске перцепције;
шта су и како су повезани идентитет, имиџ и углед организације;
који су циљеви и шта су проблеми кризног комуницирања;
о активној и пасивној политици кризног комуницирања;
који су елементи ефективне стратегије кризног комуницирања;
које су фазе оперативног нивоа кризног комуницирања – пре и после кризе;
која је улога средњег менаџмента у кризној ситуацији;
о извештавању у кризним ситуацијама и односу с медијима;
о елементима плана кризног комуницирања и још доста тога.
Вебинар је обухватио и студију случаја, кроз конкретан пример инцидента који се догодио 2008. године у Београду, кризни одговор и епилог кризне ситуације.
Предавач на овом вебинару био је др Желимир Кешетовић, редовни професор Факултета безбедности Универзитета у Београду и сарадник Центрa за анализу ризика и управљање кризама.
Молимо Вас изаберите обуку коју желите да похађате. Можете резервисати места за три учесника путем веб сајта.*
*Наведена цена је за једну особу. За организације које пријаве више од два полазника за исту обуку, за све полазнике одобрава се попуст у износу од 10% висине накнаде по учеснику.