Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

Krizno komuniciranje u realnom sektoru

Trajanje: jednodnevna obuka

Dobro komuniciranje je jedan od važnih preduslova za rešavanje svih problema. Da bi komunikacija bila uspešna i da bi se izbeglo njeno ometanje, potrebno je poznavati komunikacijske veštine. One podrazumevaju efektivno slanje informacija, ali i efektivno slušanje i odgovaranje.

Na vebinaru, koji je trajao 3 sata, bilo je reči o tome:

  • koje su karakteristike krize i ljudske percepcije;

  • šta su i kako su povezani identitet, imidž i ugled organizacije;

  • koji su ciljevi i šta su problemi kriznog komuniciranja;

  • o aktivnoj i pasivnoj politici kriznog komuniciranja;

  • koji su elementi efektivne strategije kriznog komuniciranja;

  • koje su faze operativnog nivoa kriznog komuniciranja – pre i posle krize;

  • koja je uloga srednjeg menadžmenta u kriznoj situaciji;

  • o izveštavanju u kriznim situacijama i odnosu s medijima;

  • o elementima plana kriznog komuniciranja i još dosta toga.

Vebinar je obuhvatio i studiju slučaja, kroz konkretan primer incidenta koji se dogodio 2008. godine u Beogradu, krizni odgovor i epilog krizne situacije.

Predavač na ovom vebinaru bio je dr Želimir Kešetović, redovni profesor Fakulteta bezbednosti Univerziteta u Beogradu i saradnik Centra za analizu rizika i upravljanje krizama.

Datumi obuka

Molimo Vas izaberite obuku koju želite da pohađate. Možete rezervisati mesta za tri učesnika putem veb sajta.*

*Navedena cena je za jednu osobu. Za organizacije koje prijave više od dva polaznika za istu obuku, za sve polaznike odobrava se popust u iznosu od 10% visine naknade po učesniku.