Trajanje: jednodnevna obuka
Dobro komuniciranje je jedan od važnih preduslova za rešavanje svih problema. Da bi komunikacija bila uspešna i da bi se izbeglo njeno ometanje, potrebno je poznavati komunikacijske veštine. One podrazumevaju efektivno slanje informacija, ali i efektivno slušanje i odgovaranje.
Na vebinaru, koji je trajao 3 sata, bilo je reči o tome:
koje su karakteristike krize i ljudske percepcije;
šta su i kako su povezani identitet, imidž i ugled organizacije;
koji su ciljevi i šta su problemi kriznog komuniciranja;
o aktivnoj i pasivnoj politici kriznog komuniciranja;
koji su elementi efektivne strategije kriznog komuniciranja;
koje su faze operativnog nivoa kriznog komuniciranja – pre i posle krize;
koja je uloga srednjeg menadžmenta u kriznoj situaciji;
o izveštavanju u kriznim situacijama i odnosu s medijima;
o elementima plana kriznog komuniciranja i još dosta toga.
Vebinar je obuhvatio i studiju slučaja, kroz konkretan primer incidenta koji se dogodio 2008. godine u Beogradu, krizni odgovor i epilog krizne situacije.
Predavač na ovom vebinaru bio je dr Želimir Kešetović, redovni profesor Fakulteta bezbednosti Univerziteta u Beogradu i saradnik Centra za analizu rizika i upravljanje krizama.
Molimo Vas izaberite obuku koju želite da pohađate. Možete rezervisati mesta za tri učesnika putem veb sajta.*
*Navedena cena je za jednu osobu. Za organizacije koje prijave više od dva polaznika za istu obuku, za sve polaznike odobrava se popust u iznosu od 10% visine naknade po učesniku.