Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

Како до задовољства корисника применом стандарда – Препоруке и решавање проблема у пракси

Трајање: једнодневна обука

Закон о заштити потрошача морају да поштују све организације које обезбеђују производе, процесе и услуге за кориснике и остварују тржишне односе са њима. Међутим, чак и оне најуспешније могу бити суочене са приговорима својих корисника. Добра пракса подразумева да организације имају јасно дефинисане процесе којима ће спречити да до приговора, жалбе или рекламације уопште дође, а затим и процесе којима ће одговорити на приговоре корисника.

Информације добијене кроз процес поступања са приговорима могу да допринесу побољшању производа и процеса, а поврх свега, онда када се са приговорима исправно поступа, могу да побољшају углед организације, без обзира на величину, локацију и сектор.

Циљ овог вебинара је да се представницима сектора услуга и малих и средњих предузећа помогне да унапреде знање у циљу побољшања задовољства својих корисника.

Коме је вебинар намењен?

Вебинар је намењен свим заинтересованима, а нарочито власницима и директорима малих и средњих предузећа, менаџерима интегрисаних система менаџмента, менаџерима продаје, запосленима у сектору људских ресурса, маркетингу, као и другима који у свом свакодневном пословању имају директани и индиректан контакт са корисницима, или су укључени у поступање са приговорима и рекламацијама.

Вебинар укључује решавање проблема и примера из праксе

Посебно ће бити обрађене теме:

  • Преглед стандарда SRPS ISO 10001, SRPS ISO 10002, SRPS ISO 10003 и SRPS ISO 10004
  • Односи са корисницима и како их унапредити применом стандарда
  • Чему служе кодекси понашања према корисницима
  • Како поступати са приговорима корисника
  • Зашто је важно стално разумевање задовољства корисника
  • Применом стандарда до побољшање односа са корисницима
  • Активација знања – Студија случаја – Решавање проблема у пракси

Предавачи:

Др Ивана Мијатовић, ванредни професор Факултета организационих наука Универзитета у Београду, члан Комисије KS I1/07 – Софтверски инжењеринг, примена IT у образовању и интернет

Мр Мирјана Мирковић-Ђорђевић, руководилац Одељења за хемијске технологије, пољопривреду, шумарство, безбедност, животну средину и опште стандарде у ИСС-у, секретар Комисије KS CASCO

Пријавите се на следећем линку: https://forms.gle/gtXcBWKFTTWx3PsR6

Након формирања групе полазника вебинара, доставићемо вам тачан датум одржавања и детаљан програм обуке.

За све додатне информације можете се јавити на тел: 0113409340 или 0113409390, или имејл: iss-edukacija@iss.rs

Датуми обука

Молимо Вас изаберите обуку коју желите да похађате. Можете резервисати места за три учесника путем веб сајта.*

*Наведена цена је за једну особу. За организације које пријаве више од два полазника за исту обуку, за све полазнике одобрава се попуст у износу од 10% висине накнаде по учеснику.