Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni
Da biste naručili, potrebno je da se prijavite na svoj nalog. Ako nemate nalog, moraćete da se registrujete!

Kako do zadovoljstva korisnika primenom standarda – Preporuke i rešavanje problema u praksi

Trajanje: jednodnevna obuka

Zakon o zaštiti potrošača moraju da poštuju sve organizacije koje obezbeđuju proizvode, procese i usluge za korisnike i ostvaruju tržišne odnose sa njima. Međutim, čak i one najuspešnije mogu biti suočene sa prigovorima svojih korisnika. Dobra praksa podrazumeva da organizacije imaju jasno definisane procese kojima će sprečiti da do prigovora, žalbe ili reklamacije uopšte dođe, a zatim i procese kojima će odgovoriti na prigovore korisnika.

Informacije dobijene kroz proces postupanja sa prigovorima mogu da doprinesu poboljšanju proizvoda i procesa, a povrh svega, onda kada se sa prigovorima ispravno postupa, mogu da poboljšaju ugled organizacije, bez obzira na veličinu, lokaciju i sektor.

Cilj ovog vebinara je da se predstavnicima sektora usluga i malih i srednjih preduzeća pomogne da unaprede znanje u cilju poboljšanja zadovoljstva svojih korisnika.

Kome je vebinar namenjen?

Vebinar je namenjen svim zainteresovanima, a naročito vlasnicima i direktorima malih i srednjih preduzeća, menadžerima integrisanih sistema menadžmenta, menadžerima prodaje, zaposlenima u sektoru ljudskih resursa, marketingu, kao i drugima koji u svom svakodnevnom poslovanju imaju direktani i indirektan kontakt sa korisnicima, ili su uključeni u postupanje sa prigovorima i reklamacijama.

Vebinar uključuje rešavanje problema i primera iz prakse

Posebno će biti obrađene teme:

  • Pregled standarda SRPS ISO 10001, SRPS ISO 10002, SRPS ISO 10003 i SRPS ISO 10004
  • Odnosi sa korisnicima i kako ih unaprediti primenom standarda
  • Čemu služe kodeksi ponašanja prema korisnicima
  • Kako postupati sa prigovorima korisnika
  • Zašto je važno stalno razumevanje zadovoljstva korisnika
  • Primenom standarda do poboljšanje odnosa sa korisnicima
  • Aktivacija znanja – Studija slučaja – Rešavanje problema u praksi

Predavači:

Dr Ivana Mijatović, vanredni profesor Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, član Komisije KS I1/07 – Softverski inženjering, primena IT u obrazovanju i internet

Mr Mirjana Mirković-Đorđević, rukovodilac Odeljenja za hemijske tehnologije, poljoprivredu, šumarstvo, bezbednost, životnu sredinu i opšte standarde u ISS-u, sekretar Komisije KS CASCO

Prijavite se na sledećem linku: https://forms.gle/gtXcBWKFTTWx3PsR6

Nakon formiranja grupe polaznika vebinara, dostavićemo vam tačan datum održavanja i detaljan program obuke.

Za sve dodatne informacije možete se javiti na tel: 0113409340 ili 0113409390, ili imejl: iss-edukacija@iss.rs

Datumi obuka

Molimo Vas izaberite obuku koju želite da pohađate. Možete rezervisati mesta za tri učesnika putem veb sajta.*

*Navedena cena je za jednu osobu. Za organizacije koje prijave više od dva polaznika za istu obuku, za sve polaznike odobrava se popust u iznosu od 10% visine naknade po učesniku.