Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

Збирка: Менаџмент квалитетом - Задовољство корисника

Збирка: Менаџмент квалитетом - Задовољство корисника

Изаберите једну од понуђених могућности

Садржај: SRPS ISO 10001:2020, SRPS ISO 10002:2019, SRPS ISO 10003:2020, SRPS ISO 10004:2020 и SRPS ISO 9000:2015 Српски стандарди у овој збирци пружају упутства и смернице за успостављање и примену кодекса понашања организације према корисницима њених производа, за успостављање процеса обраде и решавања приговора корисника, екстерног решавања спорова, као и процеса за праћење и мерење задовољства корисника. Неки од стандарда садрже посебна упутства за примену у микро и малим предузећима. Ова збирка је намењена свакој организацији, без обзира на величину и делатност, као и врсту производа које испоручује. Нарочито може бити корисна менаџерима продаје, службеницима који се баве рекламацијама, жалбама и приговорима корисника, асоцијацијама и удружењима потрошача, као и заинтересованим појединцима.

Цена збирке: 11.833,00 динарa

Поред наручивања на веб-сајту, збирка се може наручити е-поштом на адресу: prodaja@iss.rs