Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

Zbirka: Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika

Zbirka: Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika

Izaberite jednu od ponuđenih mogućnosti

Sadržaj: SRPS ISO 10001:2020, SRPS ISO 10002:2019, SRPS ISO 10003:2020, SRPS ISO 10004:2020 i SRPS ISO 9000:2015 Srpski standardi u ovoj zbirci pružaju uputstva i smernice za uspostavljanje i primenu kodeksa ponašanja organizacije prema korisnicima njenih proizvoda, za uspostavljanje procesa obrade i rešavanja prigovora korisnika, eksternog rešavanja sporova, kao i procesa za praćenje i merenje zadovoljstva korisnika. Neki od standarda sadrže posebna uputstva za primenu u mikro i malim preduzećima. Ova zbirka je namenjena svakoj organizaciji, bez obzira na veličinu i delatnost, kao i vrstu proizvoda koje isporučuje. Naročito može biti korisna menadžerima prodaje, službenicima koji se bave reklamacijama, žalbama i prigovorima korisnika, asocijacijama i udruženjima potrošača, kao i zainteresovanim pojedincima.

Cena zbirke: 11.833,00 dinara

Pored naručivanja na veb-sajtu, zbirka se može naručiti e-poštom na adresu: prodaja@iss.rs