Пословање савремених организација не може се замислити без њиховог присуства у виртуелном свету. Поред веб-сајта и онлајн продаје, налози и објаве на друштвеним мрежама постали су неизоставни део комуникације и обавештавања.
Улога социјалних медија нарочито је значајна у ситуацијама када је неопходно великом брзином саопштити важне информације. То, међутим, може бити веома опасно, јер често долази до (не)намерног брзог ширења дезинформација, што може нанети велику штету.
Овим питањем бави се нови међународни стандард, ISO 22329, Security and resilience – Emergency management – Guidelines for the use of social media in emergencies (https://www.iso.org/standard/50066.html). ISO 22329 даје смернице о томе како организације и јавност могу да користе друштвене медије и да комуницирају путем њих пре, током и после инцидента. Поред тога, овај документ даје смернице о томе како друштвене платформе могу да подрже рад служби за хитне случајеве у управљању ванредним ситуацијама. Применљив је на владине и невладине организације које се баве управљањем ванредним ситуацијама и кризном комуникацијом.