Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

ISO 10004:2012

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
14. 9. 2012.
95.99   Повучен   16. 7. 2018.

Опште информације

95.99     16. 7. 2018.

ISO

ISO/TC 176/SC 3

Међународни стандард

03.120.10  

енглески  

Куповина

Повучен

Језик на коме желите да примите документ.

Апстракт

ISO 10004:2012 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction.
ISO 10004:2012 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO 10004:2012 is on customers external to the organization.

Животни циклус

ПРЕТХОДНО

ПОВУЧЕН
ISO/TS 10004:2010

ТРЕНУТНО

ПОВУЧЕН
ISO 10004:2012
95.99 Повучен
16. 7. 2018.

РЕВИДИРАН ОД

ОБЈАВЉЕН
ISO 10004:2018

Национална преузимања

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Uputstva za praćenja i merenja

95.99   Повучен