Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

ISO 10004:2012

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
14. 9. 2012.
95.99   Povučen   16. 7. 2018.

Опште информације

95.99     16. 7. 2018.

ISO

ISO/TC 176/SC 3

Međunarodni standard

03.120.10  

engleski  

Kupovina

Povučen

Jezik na kome želite da primite dokument.

Apstrakt

ISO 10004:2012 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction.
ISO 10004:2012 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO 10004:2012 is on customers external to the organization.

Životni ciklus

PRETHODNO

POVUČEN
ISO/TS 10004:2010

TRENUTNO

POVUČEN
ISO 10004:2012
95.99 Povučen
16. 7. 2018.

REVIDIRAN OD

OBJAVLJEN
ISO 10004:2018

Nacionalna preuzimanja

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Uputstva za praćenja i merenja

95.99   Povučen

CASCO Saznaj više