Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

SRPS ISO 10003:2009

Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za eksterno rešavanje sporova organizacija

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for dispute resolution external to organizations
30. 9. 2009.
30. 9. 2009.
95.99   Повучен   30. 11. 2020.

Опште информације

95.99     30. 11. 2020.

ISS

CASCO

Национални стандард

03.120.10  

српски  

Куповина

Повучен

Језик на коме желите да примите документ.

Апстракт

Ovaj Međunarodni standard daje uputstva za planiranje, projektovanje, postupanje, održavanje, poboljšavanje efektivnosti I efikasnosti procesa rešavanja sporova za prigovore koji nisu rešeni od strane organizacije. Ovaj međunarodni standard se primenjuje; na sporove koji se odnose na proizvode organizacije namenjeni korisnicima ili se odnose na njih, na procese rešavanja prigovora ili process rešavanja sporova. Rešavanje sporova u domaćim ili prekograničnim poslovnim aktivnostima uključujući I one koji nastaju u elektronskoj trgovini.

Животни циклус

ТРЕНУТНО

ПОВУЧЕН
SRPS ISO 10003:2009
95.99 Повучен
30. 11. 2020.

РЕВИДИРАН ОД

ОБЈАВЉЕН
SRPS ISO 10003:2020