Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

SRPS ISO 10003:2009

Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za eksterno rešavanje sporova organizacija

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for dispute resolution external to organizations
30. 9. 2009.
30. 9. 2009.
95.99   Povučen   30. 11. 2020.

Опште информације

95.99     30. 11. 2020.

ISS

CASCO

Nacionalni standard

03.120.10  

srpski  

Kupovina

Povučen

Jezik na kome želite da primite dokument.

Apstrakt

Ovaj Međunarodni standard daje uputstva za planiranje, projektovanje, postupanje, održavanje, poboljšavanje efektivnosti I efikasnosti procesa rešavanja sporova za prigovore koji nisu rešeni od strane organizacije. Ovaj međunarodni standard se primenjuje; na sporove koji se odnose na proizvode organizacije namenjeni korisnicima ili se odnose na njih, na procese rešavanja prigovora ili process rešavanja sporova. Rešavanje sporova u domaćim ili prekograničnim poslovnim aktivnostima uključujući I one koji nastaju u elektronskoj trgovini.

Životni ciklus

TRENUTNO

POVUČEN
SRPS ISO 10003:2009
95.99 Povučen
30. 11. 2020.

REVIDIRAN OD

OBJAVLJEN
SRPS ISO 10003:2020