Tehnike simulacije koje se koriste za procenu dinamičkog međusobnog dejstva između voznog voda i pantografa su deo predviđanja kvaliteta oduzimanja struje. Ovaj dokument specificira funkcionalne zahteve za validaciju metode simulacije, kako bi se obezbedila verodostojnost simulacija i međusobno prihvatanje rezultata. Ovaj dokument uključuje: - ulazne i izlazne parametre za simulaciju; poređenje sa merenjia na terenu i karakteristikama ovih ispitivanja; - validaciju modela pantografa; - poređenje različitih metoda simulacije; - granice primenljivosti prihvaćenih metoda za procenu uzajamnog dejstva pantografa i voznih vodova. Ovaj dokument se primenjuje na oduzimanje struje iz voznog voda preko pantografa montiranog na železničkim vozilima. On se ne primenjuje na trolejbuske sisteme.
НАПОМЕНА: Уколико се у пољу са називом директиве не налази реч „хармонизован“ (обележена зеленом бојом), то значи да европски стандард није цитиран у OJEU.
Директива за интероперабилност железнице о оквиру Заједнице (RAIL)
Хармонизован
ПОВУЧЕН
SRPS EN 50318:2011
ОБЈАВЉЕН
SRPS EN 50318:2019
60.60
Стандард објављен
24. 4. 2019.
НАПУШТЕН
delSRPS EN IEC 63453:2023