Tehnike simulacije koje se koriste za procenu dinamičkog međusobnog dejstva između voznog voda i pantografa su deo predviđanja kvaliteta oduzimanja struje. Ovaj dokument specificira funkcionalne zahteve za validaciju metode simulacije, kako bi se obezbedila verodostojnost simulacija i međusobno prihvatanje rezultata. Ovaj dokument uključuje: - ulazne i izlazne parametre za simulaciju; poređenje sa merenjia na terenu i karakteristikama ovih ispitivanja; - validaciju modela pantografa; - poređenje različitih metoda simulacije; - granice primenljivosti prihvaćenih metoda za procenu uzajamnog dejstva pantografa i voznih vodova. Ovaj dokument se primenjuje na oduzimanje struje iz voznog voda preko pantografa montiranog na železničkim vozilima. On se ne primenjuje na trolejbuske sisteme.
NAPOMENA: Ukoliko se u polju sa nazivom direktive ne nalazi reč „harmonizovan“ (obeležena zelenom bojom), to znači da evropski standard nije citiran u OJEU.
Direktiva za interoperabilnost železnice u okviru Zajednice (RAIL)
Harmonizovan
POVUČEN
SRPS EN 50318:2011
OBJAVLJEN
SRPS EN 50318:2019
60.60
Standard objavljen
24. 4. 2019.
NAPUŠTEN
delSRPS EN IEC 63453:2023