Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

spor

енглески

Термин
dispute
Опис

disagreement, arising from a complaint (3.9.3), submitted to a DRP-provider (3.2.7) Note 1 to entry: Some organizations (3.2.1) allow their customers (3.2.4) to express their dissatisfaction to a DRP- provider in the first instance. In this situation, the expression of dissatisfaction becomes a complaint when sent to the organization for a response, and becomes a dispute if not resolved by the organization without DRP-provider intervention. Many organizations prefer their customers to first express any dissatisfaction to the organization before utilizing dispute resolution external to the organization.

српски

Термин
spor
Опис

neslaganje koje potiče iz prigovora (3.9.3), podneto DRP isporučiocu2) (3.2.7) NAPOMENA 1 uz termin: Neke organizacije (3.2.1) dozvoljavaju svojim korisnicima (3.2.4) da izraze svoje nezadovoljstvo DRP isporučiocu u prvom stepenu. U toj situaciji, izražavanje nezadovoljstva postaje prigovor kada se pošalje organizaciji radi dobijanja odgovora, a postaje spor ukoliko nije rešen od strane organizacije bez intervencije DRP isporučioca. Mnoge organizacije više vole da korisnici svoje nezadovoljstvo prvo izraze samoj organizaciji, pre nego što pređu na eksterno rešavanje spora. Nacionalna fusnota 2) U standardu SRPS ISO 10003 termin „provider” preveden je kao „posrednik”.

српски

Термин
spor
Опис

neslaganje koje potiče iz prigovora (3.9.3), podneto DRP isporučiocu2) (3.2.7) NAPOMENA 1 uz termin: Neke organizacije (3.2.1) dozvoljavaju svojim korisnicima (3.2.4) da izraze svoje nezadovoljstvo DRP isporučiocu u prvom stepenu. U toj situaciji, izražavanje nezadovoljstva postaje prigovor kada se pošalje organizaciji radi dobijanja odgovora, a postaje spor ukoliko nije rešen od strane organizacije bez intervencije DRP isporučioca. Mnoge organizacije više vole da korisnici svoje nezadovoljstvo prvo izraze samoj organizaciji, pre nego što pređu na eksterno rešavanje spora. Nacionalna fusnota 2) U standardu SRPS ISO 10003 termin „provider” preveden je kao „posrednik”.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација