Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

spor

engleski

Termin
dispute
Opis

disagreement, arising from a complaint (3.9.3), submitted to a DRP-provider (3.2.7) Note 1 to entry: Some organizations (3.2.1) allow their customers (3.2.4) to express their dissatisfaction to a DRP- provider in the first instance. In this situation, the expression of dissatisfaction becomes a complaint when sent to the organization for a response, and becomes a dispute if not resolved by the organization without DRP-provider intervention. Many organizations prefer their customers to first express any dissatisfaction to the organization before utilizing dispute resolution external to the organization.

srpski

Termin
spor
Opis

neslaganje koje potiče iz prigovora (3.9.3), podneto DRP isporučiocu2) (3.2.7) NAPOMENA 1 uz termin: Neke organizacije (3.2.1) dozvoljavaju svojim korisnicima (3.2.4) da izraze svoje nezadovoljstvo DRP isporučiocu u prvom stepenu. U toj situaciji, izražavanje nezadovoljstva postaje prigovor kada se pošalje organizaciji radi dobijanja odgovora, a postaje spor ukoliko nije rešen od strane organizacije bez intervencije DRP isporučioca. Mnoge organizacije više vole da korisnici svoje nezadovoljstvo prvo izraze samoj organizaciji, pre nego što pređu na eksterno rešavanje spora. Nacionalna fusnota 2) U standardu SRPS ISO 10003 termin „provider” preveden je kao „posrednik”.

srpski

Termin
spor
Opis

neslaganje koje potiče iz prigovora (3.9.3), podneto DRP isporučiocu2) (3.2.7) NAPOMENA 1 uz termin: Neke organizacije (3.2.1) dozvoljavaju svojim korisnicima (3.2.4) da izraze svoje nezadovoljstvo DRP isporučiocu u prvom stepenu. U toj situaciji, izražavanje nezadovoljstva postaje prigovor kada se pošalje organizaciji radi dobijanja odgovora, a postaje spor ukoliko nije rešen od strane organizacije bez intervencije DRP isporučioca. Mnoge organizacije više vole da korisnici svoje nezadovoljstvo prvo izraze samoj organizaciji, pre nego što pređu na eksterno rešavanje spora. Nacionalna fusnota 2) U standardu SRPS ISO 10003 termin „provider” preveden je kao „posrednik”.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija