Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks

енглески

Термин
customer satisfaction code of conduct code
Опис

promises, made to customers (3.4) by an organization (3.6) concerning its behaviour, that are aimed at
enhanced customer satisfaction (3.5) and related provisions
NOTE 1 Related provisions can include objectives, conditions, limitations, contact information and complaints handling
procedures.
NOTE 2 Hereafter in this International Standard, the term “code” is used in place of “customer satisfaction code of
conduct”.

српски

Термин
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks
Опис

obećanja data korisnicima (3.4) od strane organizacije (3.6) koja se odnose na njeno ponašanje i koja imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.5) i odredbe u vezi s tim

NAPOMENA 1 Odredbe u vezi s tim mogu da obuhvate ciljeve, uslove, ograničenja, informacije o kontaktima i procedure za postupanje sa prigovorima.
NAPOMENA 2 U daljem tekstu ovog međunarodnog standarda, termin "kodeks" se koristi umesto termina "kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika".

српски

Термин
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks
Опис

obećanja data korisnicima (3.4) od strane organizacije (3.6) koja se odnose na njeno ponašanje i koja imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.5) i odredbe u vezi s tim

NAPOMENA 1 Odredbe u vezi s tim mogu da obuhvate ciljeve, uslove, ograničenja, informacije o kontaktima i procedure za postupanje sa prigovorima.
NAPOMENA 2 U daljem tekstu ovog međunarodnog standarda, termin "kodeks" se koristi umesto termina "kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika".

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација