Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks

engleski

Termin
customer satisfaction code of conduct code
Opis

promises, made to customers (3.4) by an organization (3.6) concerning its behaviour, that are aimed at
enhanced customer satisfaction (3.5) and related provisions
NOTE 1 Related provisions can include objectives, conditions, limitations, contact information and complaints handling
procedures.
NOTE 2 Hereafter in this International Standard, the term “code” is used in place of “customer satisfaction code of
conduct”.

srpski

Termin
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks
Opis

obećanja data korisnicima (3.4) od strane organizacije (3.6) koja se odnose na njeno ponašanje i koja imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.5) i odredbe u vezi s tim

NAPOMENA 1 Odredbe u vezi s tim mogu da obuhvate ciljeve, uslove, ograničenja, informacije o kontaktima i procedure za postupanje sa prigovorima.
NAPOMENA 2 U daljem tekstu ovog međunarodnog standarda, termin "kodeks" se koristi umesto termina "kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika".

srpski

Termin
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks
Opis

obećanja data korisnicima (3.4) od strane organizacije (3.6) koja se odnose na njeno ponašanje i koja imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.5) i odredbe u vezi s tim

NAPOMENA 1 Odredbe u vezi s tim mogu da obuhvate ciljeve, uslove, ograničenja, informacije o kontaktima i procedure za postupanje sa prigovorima.
NAPOMENA 2 U daljem tekstu ovog međunarodnog standarda, termin "kodeks" se koristi umesto termina "kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika".

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija