Phone: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Standards sales: prodaja@iss.rs Education: iss-edukacija@iss.rs Information about standards: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Main menu

customer satisfaction code of conduct code

English

Name
customer satisfaction code of conduct code
Description

promises, made to customers (3.4) by an organization (3.6) concerning its behaviour, that are aimed at
enhanced customer satisfaction (3.5) and related provisions
NOTE 1 Related provisions can include objectives, conditions, limitations, contact information and complaints handling
procedures.
NOTE 2 Hereafter in this International Standard, the term “code” is used in place of “customer satisfaction code of
conduct”.

Serbian

Name
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks
Description

obećanja data korisnicima (3.4) od strane organizacije (3.6) koja se odnose na njeno ponašanje i koja imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.5) i odredbe u vezi s tim

NAPOMENA 1 Odredbe u vezi s tim mogu da obuhvate ciljeve, uslove, ograničenja, informacije o kontaktima i procedure za postupanje sa prigovorima.
NAPOMENA 2 U daljem tekstu ovog međunarodnog standarda, termin "kodeks" se koristi umesto termina "kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika".

Serbian

Name
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika; kodeks
Description

obećanja data korisnicima (3.4) od strane organizacije (3.6) koja se odnose na njeno ponašanje i koja imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.5) i odredbe u vezi s tim

NAPOMENA 1 Odredbe u vezi s tim mogu da obuhvate ciljeve, uslove, ograničenja, informacije o kontaktima i procedure za postupanje sa prigovorima.
NAPOMENA 2 U daljem tekstu ovog međunarodnog standarda, termin "kodeks" se koristi umesto termina "kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika".

Related standards

Related ICSs

No information