Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

оправдани приговор

енглески

Термин
justified complaint
Опис

complaint regarding a subject for which the service provider, after investigation if necessary, recognizes
that it may not have fulfilled its obligations in whole or in part
Note 1 to entry: Examples of the obligations of the service provider are its descriptions of products and prices, its
general terms of business and its regulatory and legal requirements.

српски

Термин
opravdani prigovor
Опис

prigovor na predmet za koji pružalac usluge, nakon istrage ako je potrebno, priznaje da nije ispunio svoje obaveze u celini ili delimično

NAPOMENA 1 uz termin: Primeri obaveza pružaoca usluga su njegovi opisi proizvoda i usluga, opšta pravila poslovanja, kao i regulatorni i pravni zahtevi.

српски

Термин
оправдани приговор
Опис

приговор на предмет за који пружалац услуге, након истраге ако је потребно, признаје да није испунио своје обавезе у целини или делимично

НАПОМЕНА 1 уз термин: Примери обавеза пружаоца услуга су његови описи производа и услуга, општа правила пословања, као и регулаторни и правни захтеви.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

  • 03.240 - Поштанске услуге