Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

приговор

енглески

Термин
complaint
Опис

expression of dissatisfaction made to an organization (3.12), related to its product or service, or the complaints-handling process itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected Note 1 to entry: Complaints can be made in relation to other processes where the organization interacts with the customer (3.4). Note 2 to entry: Complaints can be made directly or indirectly to the organization.

српски

Термин
Нема информација
Опис
Нема информација

српски

Термин
приговор
Опис

\<задовољство корисника> изражавање незадовољства упућено организацији (3.12) које се односи на њен производ или услугу, или сам процес поступања са приговорима, при чему се експлицитно или имплицитно очекује одговор или решење

  1. 1 уз термин:   Приговори могу да се подносе у вези са другим процесима у којима организација има интеракцију са корисником (3.4).
  2. 2 уз термин:   Приговори могу да се подносе организацији директно или индиректно.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

  • 03.120.10 - Управљање квалитетом и обезбеђење квалитета