Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

complaint

engleski

Termin
complaint
Opis

expression of dissatisfaction made to an organization (3.12), related to its product or service, or the complaints-handling process itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected Note 1 to entry: Complaints can be made in relation to other processes where the organization interacts with the customer (3.4). Note 2 to entry: Complaints can be made directly or indirectly to the organization.

srpski

Termin
Nema informacija
Opis
Nema informacija

srpski

Termin
приговор
Opis

\<задовољство корисника> изражавање незадовољства упућено организацији (3.12) које се односи на њен производ или услугу, или сам процес поступања са приговорима, при чему се експлицитно или имплицитно очекује одговор или решење

  1. 1 уз термин:   Приговори могу да се подносе у вези са другим процесима у којима организација има интеракцију са корисником (3.4).
  2. 2 уз термин:   Приговори могу да се подносе организацији директно или индиректно.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

  • 03.120.10 - Upravljanje kvalitetom i obezbeđenje kvaliteta