Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

zadovoljenje zahteva

енглески

Термин
request satisfaction
Опис

performance measure (5.6.03) stating the number or the percentage of
requests (2) (5.1.11) successfully dealt with by an information (1)
(1.1.3.08) and documentation (1.2.01) organization as compared to the
total number of requests (2) (5.1.11)
NOTE For statistical and evaluation purposes, request satisfaction may be
measured by means of performance indicators.

српски

Термин
zadovoljenje zahteva
Опис

Mera uspešnosti (5.6.03) koja iskazuje broj ili postotak zahteva (2) (5.1.11) koje je uspešno obradila informaciona (1) (1.1.3.08) i dokumentaciona (1.2.01) organizacija u poređenju sa ukupnim brojem zahteva (2) (5.1.11).

NAPOMENA Za potrebe statistike i vrednovanja, zadovoljenje zahteva može da se meri i pomoću pokazatelja uspešnosti.

српски

Термин
zadovoljenje zahteva
Опис

Mera uspešnosti (5.6.03) koja iskazuje broj ili postotak zahteva (2) (5.1.11) koje je uspešno obradila informaciona (1) (1.1.3.08) i dokumentaciona (1.2.01) organizacija u poređenju sa ukupnim brojem zahteva (2) (5.1.11).

NAPOMENA Za potrebe statistike i vrednovanja, zadovoljenje zahteva može da se meri i pomoću pokazatelja uspešnosti.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација