Phone: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Standards sales: prodaja@iss.rs Education: iss-edukacija@iss.rs Information about standards: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Main menu

request satisfaction

English

Name
request satisfaction
Description

performance measure (5.6.03) stating the number or the percentage of
requests (2) (5.1.11) successfully dealt with by an information (1)
(1.1.3.08) and documentation (1.2.01) organization as compared to the
total number of requests (2) (5.1.11)
NOTE For statistical and evaluation purposes, request satisfaction may be
measured by means of performance indicators.

Serbian

Name
zadovoljenje zahteva
Description

Mera uspešnosti (5.6.03) koja iskazuje broj ili postotak zahteva (2) (5.1.11) koje je uspešno obradila informaciona (1) (1.1.3.08) i dokumentaciona (1.2.01) organizacija u poređenju sa ukupnim brojem zahteva (2) (5.1.11).

NAPOMENA Za potrebe statistike i vrednovanja, zadovoljenje zahteva može da se meri i pomoću pokazatelja uspešnosti.

Serbian

Name
zadovoljenje zahteva
Description

Mera uspešnosti (5.6.03) koja iskazuje broj ili postotak zahteva (2) (5.1.11) koje je uspešno obradila informaciona (1) (1.1.3.08) i dokumentaciona (1.2.01) organizacija u poređenju sa ukupnim brojem zahteva (2) (5.1.11).

NAPOMENA Za potrebe statistike i vrednovanja, zadovoljenje zahteva može da se meri i pomoću pokazatelja uspešnosti.

Related standards

Related ICSs

No information