Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

zadovoljenje zahteva

engleski

Termin
request satisfaction
Opis

performance measure (5.6.03) stating the number or the percentage of
requests (2) (5.1.11) successfully dealt with by an information (1)
(1.1.3.08) and documentation (1.2.01) organization as compared to the
total number of requests (2) (5.1.11)
NOTE For statistical and evaluation purposes, request satisfaction may be
measured by means of performance indicators.

srpski

Termin
zadovoljenje zahteva
Opis

Mera uspešnosti (5.6.03) koja iskazuje broj ili postotak zahteva (2) (5.1.11) koje je uspešno obradila informaciona (1) (1.1.3.08) i dokumentaciona (1.2.01) organizacija u poređenju sa ukupnim brojem zahteva (2) (5.1.11).

NAPOMENA Za potrebe statistike i vrednovanja, zadovoljenje zahteva može da se meri i pomoću pokazatelja uspešnosti.

srpski

Termin
zadovoljenje zahteva
Opis

Mera uspešnosti (5.6.03) koja iskazuje broj ili postotak zahteva (2) (5.1.11) koje je uspešno obradila informaciona (1) (1.1.3.08) i dokumentaciona (1.2.01) organizacija u poređenju sa ukupnim brojem zahteva (2) (5.1.11).

NAPOMENA Za potrebe statistike i vrednovanja, zadovoljenje zahteva može da se meri i pomoću pokazatelja uspešnosti.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija