Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

zahtev

енглески

Термин
requirement
Опис

need or expectation that is stated, generally implied or obligatory

NOTE 1 “Generally implied” means that it is custom or common practice for the organization (3.3.1), its customers (3.3.5) and other interested parties (3.3.7), that the need or expectation under consideration is implied.

NOTE 2 A qualifier can be used to denote a specific type of requirement, e.g. product requirement, quality management requirement, customer requirement.

NOTE 3 A specified requirement is one that is stated, for example in a document (3.7.2).

NOTE 4 Requirements can be generated by different interested parties (3.3.7).

NOTE 5 This definition differs from that provided in 3.12.1 of ISO/IEC Directives, Part2:2004.

 3.12.1
 requirement
 expression in the content of a document conveying criteria to be fulfilled if compliance with the document is to be claimed and from which no deviation is permitted

српски

Термин
zahtev
Опис

Potreba ili očekivanje koji su iskazani, po pravilu podrazumevani ili obavezni.

NAPOMENA 1 "Po pravilu podrazumevani" znači da je običaj ili uobičajena praksa organizacije (3.3.1), njenih korisnika (3.3.5) i ostalih zainteresovanih strana (3.3.7) da su potrebe ili očekivanja koja se razmatraju podrazumevani.

NAPOMENA 2 Može se koristiti određeni atribut da označi specifičan tip zahteva, na primer: zahtev proizvoda, zahtev sistema kvaliteta, zahtev korisnika.

NAPOMENA 3 Specificiran zahtev je onaj koji je iskazan, na primer, u dokumentu (3.7.2).

NAPOMENA 4 Zahteve mogu generisati različite zainteresovane strane (3.3.7).

NAPOMENA 5 Ova definicija razlikuje se od one navedene u ISO/IEC Direktivama, Deo 2:2004, tačka 3.12.1.

 3.12.1
 zahtev
 izraz u sadržini nekog dokumenta kojim se saopštava kriterijum koji treba ispuniti ako se zahteva usklađenost sa tim dokumentom i od kojeg nije dopušteno nikakvo odstupanje.

српски

Термин
zahtev
Опис

Potreba ili očekivanje koji su iskazani, po pravilu podrazumevani ili obavezni.

NAPOMENA 1 "Po pravilu podrazumevani" znači da je običaj ili uobičajena praksa organizacije (3.3.1), njenih korisnika (3.3.5) i ostalih zainteresovanih strana (3.3.7) da su potrebe ili očekivanja koja se razmatraju podrazumevani.

NAPOMENA 2 Može se koristiti određeni atribut da označi specifičan tip zahteva, na primer: zahtev proizvoda, zahtev sistema kvaliteta, zahtev korisnika.

NAPOMENA 3 Specificiran zahtev je onaj koji je iskazan, na primer, u dokumentu (3.7.2).

NAPOMENA 4 Zahteve mogu generisati različite zainteresovane strane (3.3.7).

NAPOMENA 5 Ova definicija razlikuje se od one navedene u ISO/IEC Direktivama, Deo 2:2004, tačka 3.12.1.

 3.12.1
 zahtev
 izraz u sadržini nekog dokumenta kojim se saopštava kriterijum koji treba ispuniti ako se zahteva usklađenost sa tim dokumentom i od kojeg nije dopušteno nikakvo odstupanje.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација