Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

SRPS ISO 10008:2023

Менаџмент квалитетом – Задовољство корисника – Упутство за електронске трговинске трансакције између пословног субјекта и потрошача

Quality management — Customer satisfaction — Guidance for business-to-consumer electronic commerce transactions
30. 6. 2023.
30. 6. 2023.

Опште информације

60.60     30. 6. 2023.

ISS

CASCO

Међународни стандард

03.120.10  

српски   енглески  

Термини

Куповина

Објављен

Језик на коме желите да примите документ.

Апстракт

У овом документу се даје упутство за планирање, пројектовање, развој, примену, одржавање и побољшавање ефективног и ефикасног система електронске трговинске трансакције (B2C ECT) у организацији, између пословног субјекта и потрошача.
Применљив је на сваку организацију без обзира на њену величину, врсту или активност. која је ангажована или се планира да буде ангажована у B2C ECT. Фокус овог документа је на организације које директно нуде и пружају производе и услуге потрошачима.
Овај документ има за циљ да омогући организацијама да поставе фер, ефективан, ефикасан, транспрентан и безбедан B2C ECT систем, како би повећале поверење потрошача у B2C ECT и повећале задовољство потрошача. Потрошачи су, у оквиру B2C ECT, предвиђени да буду подгрупа корисника.
Упутство дато у овом документу може да допуни систем менаџмента квалитетом организације.

Животни циклус

ПРЕТХОДНО

ПОВУЧЕН
SRPS ISO 10008:2015

ТРЕНУТНО

ОБЈАВЉЕН
SRPS ISO 10008:2023
60.60 Стандард објављен
30. 6. 2023.

Повезани пројекти

Идентичан са ISO 10008:2022 IDENTICAL