Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

SRPS ISO 10008:2015

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Smernice za elektronske trgovinske transakcije između poslovnog sistema i potrošača (B2C ECT)

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for business-to-consumer electronic commerce transactions
24. 3. 2015.
24. 3. 2015.

Опште информације

90.92     29. 1. 2020.

ISS

CASCO

Међународни стандард

03.120.10  

српски  

preko plana za 2014. na zahtev Komisije A176

Куповина

Објављен

Језик на коме желите да примите документ.

Апстракт

Ovaj međunarodni standard daje uputstvo za planiranje, projektovanje, razvoj, sprovođenje, održavanje i poboljšavanje efektivnog i efikasnog sistema elektronske trgovinske transakcije (B2C ECT) između poslovnog sistema i potrošača u organizaciji. Primenljiv je na svaku organizaciju, bez obzira na njenu veličinu, vrstu ili aktivnost, koja je angažovana ili se planira da bude angažovana u elektronsku trgovinsku transakciju između poslovnog sistema i potrošača. Ovaj međunarodni standard nije namenjen da bude deo ugovora sa potrošačem ili da izmeni bilo koja prava ili obaveze date u zahtevima primenljivih zakona i drugih propisa. Ovaj međunarodni standard ima za cilj da omogući organizacijama da postave pravičan, efektivan, efikasan, transprentan i bezbedan B2C ECT sistem, kako bi povećale poverenje potrošača u B2C ECT i povećale zadovoljstvo potrošača. Potrošači su, u B2C ECT -ima, predviđeni da budu podgrupa korisnika. Uputstvo dato u ovom međunarodnom standardu može da dopuni sistem menadžmenta kvalitetom organizacije.

Животни циклус

ТРЕНУТНО

ОБЈАВЉЕН
SRPS ISO 10008:2015
90.92 Одлука о измени или ревизији стандарда
29. 1. 2020.

Повезани пројекти

Идентичан са ISO 10008:2013