Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

SRPS ISO 10008:2023

Menadžment kvalitetom – Zadovoljstvo korisnika – Uputstvo za elektronske trgovinske transakcije između poslovnog subjekta i potrošača

Quality management — Customer satisfaction — Guidance for business-to-consumer electronic commerce transactions
30. 6. 2023.
30. 6. 2023.

Опште информације

60.60     30. 6. 2023.

ISS

CASCO

Međunarodni standard

03.120.10  

srpski   engleski  

Termini

Kupovina

Objavljen

Jezik na kome želite da primite dokument.

Apstrakt

U ovom dokumentu se daje uputstvo za planiranje, projektovanje, razvoj, primenu, održavanje i poboljšavanje efektivnog i efikasnog sistema elektronske trgovinske transakcije (B2C ECT) u organizaciji, između poslovnog subjekta i potrošača.
Primenljiv je na svaku organizaciju bez obzira na njenu veličinu, vrstu ili aktivnost. koja je angažovana ili se planira da bude angažovana u B2C ECT. Fokus ovog dokumenta je na organizacije koje direktno nude i pružaju proizvode i usluge potrošačima.
Ovaj dokument ima za cilj da omogući organizacijama da postave fer, efektivan, efikasan, transprentan i bezbedan B2C ECT sistem, kako bi povećale poverenje potrošača u B2C ECT i povećale zadovoljstvo potrošača. Potrošači su, u okviru B2C ECT, predviđeni da budu podgrupa korisnika.
Uputstvo dato u ovom dokumentu može da dopuni sistem menadžmenta kvalitetom organizacije.

Životni ciklus

PRETHODNO

POVUČEN
SRPS ISO 10008:2015

TRENUTNO

OBJAVLJEN
SRPS ISO 10008:2023
60.60 Standard objavljen
30. 6. 2023.

Povezani projekti

Identičan sa ISO 10008:2022 IDENTICAL