Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

SRPS ISO 10002:2007

Menadžment kvalitetom - Zadovoljenje korisnika - Postupanje sa prigovorima u organizacijama

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizations
28. 5. 2007.
28. 5. 2007.
95.99   Повучен   29. 1. 2016.

Опште информације

95.99     29. 1. 2016.

ISS

CASCO

Међународни стандард

03.120.10  

српски  

Термини

Куповина

Повучен

Језик на коме желите да примите документ.

Апстракт

Ovaj međunarodni standard daje uputstvo za procese postupanja sa prigovorima koji se odnose na proizvode organizacije, uključujući planiranje, projektovanje, rad, održavanje i poboljšavanje. Proces postupanja sa prigovorima pogodan je za upotrebu kao jedan od procesa sveukupnog sistema menadžmenta kvalitetom. Ovaj međunarodni standard nije primenjiv na sporove upućene na rešavanje van organizacije.

Животни циклус

ТРЕНУТНО

ПОВУЧЕН
SRPS ISO 10002:2007
95.99 Повучен
29. 1. 2016.

РЕВИДИРАН ОД

ПОВУЧЕН
SRPS ISO 10002:2016

Повезани пројекти

Идентичан са ISO 10002:2004