Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

SRPS ISO 10002:2007

Menadžment kvalitetom - Zadovoljenje korisnika - Postupanje sa prigovorima u organizacijama

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizations
28. 5. 2007.
28. 5. 2007.
95.99   Povučen   29. 1. 2016.

Опште информације

95.99     29. 1. 2016.

ISS

CASCO

Međunarodni standard

03.120.10  

srpski  

Termini

Kupovina

Povučen

Jezik na kome želite da primite dokument.

Apstrakt

Ovaj međunarodni standard daje uputstvo za procese postupanja sa prigovorima koji se odnose na proizvode organizacije, uključujući planiranje, projektovanje, rad, održavanje i poboljšavanje. Proces postupanja sa prigovorima pogodan je za upotrebu kao jedan od procesa sveukupnog sistema menadžmenta kvalitetom. Ovaj međunarodni standard nije primenjiv na sporove upućene na rešavanje van organizacije.

Životni ciklus

TRENUTNO

POVUČEN
SRPS ISO 10002:2007
95.99 Povučen
29. 1. 2016.

REVIDIRAN OD

POVUČEN
SRPS ISO 10002:2016

Povezani projekti

Identičan sa ISO 10002:2004