Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

SRPS ISO 10008:2015

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Smernice za elektronske trgovinske transakcije između poslovnog sistema i potrošača (B2C ECT)

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for business-to-consumer electronic commerce transactions
24. 3. 2015.
24. 3. 2015.
95.99   Povučen   30. 6. 2023.

Опште информације

95.99     30. 6. 2023.

ISS

CASCO

Međunarodni standard

03.120.10  

srpski  

preko plana za 2014. na zahtev Komisije A176

Kupovina

Povučen

Jezik na kome želite da primite dokument.

Apstrakt

Ovaj međunarodni standard daje uputstvo za planiranje, projektovanje, razvoj, sprovođenje, održavanje i poboljšavanje efektivnog i efikasnog sistema elektronske trgovinske transakcije (B2C ECT) između poslovnog sistema i potrošača u organizaciji. Primenljiv je na svaku organizaciju, bez obzira na njenu veličinu, vrstu ili aktivnost, koja je angažovana ili se planira da bude angažovana u elektronsku trgovinsku transakciju između poslovnog sistema i potrošača. Ovaj međunarodni standard nije namenjen da bude deo ugovora sa potrošačem ili da izmeni bilo koja prava ili obaveze date u zahtevima primenljivih zakona i drugih propisa. Ovaj međunarodni standard ima za cilj da omogući organizacijama da postave pravičan, efektivan, efikasan, transprentan i bezbedan B2C ECT sistem, kako bi povećale poverenje potrošača u B2C ECT i povećale zadovoljstvo potrošača. Potrošači su, u B2C ECT -ima, predviđeni da budu podgrupa korisnika. Uputstvo dato u ovom međunarodnom standardu može da dopuni sistem menadžmenta kvalitetom organizacije.

Životni ciklus

TRENUTNO

POVUČEN
SRPS ISO 10008:2015
95.99 Povučen
30. 6. 2023.

REVIDIRAN OD

OBJAVLJEN
SRPS ISO 10008:2023

Povezani projekti

Identičan sa ISO 10008:2013