Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika

енглески

Термин
customer satisfaction code of conduct
Опис

promises, made to customers (3.2.4) by an organization (3.2.1) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.9.2) and related provisions Note 1 to entry: Related provisions can include objectives (3.7.1), conditions, limitations, contact information (3.8.2), and complaints (3.9.3) handling procedures (3.4.5). Note 2 to entry: In ISO 10001:2007, the term “code” is used instead of “customer satisfaction code of conduct”.

српски

Термин
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika
Опис

obećanja data korisnicima (3.2.4) od strane organizacije (3.2.1), koja se odnose na njeno ponašanje, a imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.9.2) i odredbe u vezi sa tim NAPOMENA 1 uz termin: Odredbe u vezi sa tim mogu da obuhvate ciljeve (3.7.1), uslove, ograničenja, informacije (3.8.2) o kontaktima i procedure (3.4.5) za postupanje sa prigovorima (3.9.3). NAPOMENA 2 uz termin: U ISO 10001:2007, termin „kodeks” se koristi umesto termina „kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika”.

српски

Термин
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika
Опис

obećanja data korisnicima (3.2.4) od strane organizacije (3.2.1), koja se odnose na njeno ponašanje, a imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.9.2) i odredbe u vezi sa tim NAPOMENA 1 uz termin: Odredbe u vezi sa tim mogu da obuhvate ciljeve (3.7.1), uslove, ograničenja, informacije (3.8.2) o kontaktima i procedure (3.4.5) za postupanje sa prigovorima (3.9.3). NAPOMENA 2 uz termin: U ISO 10001:2007, termin „kodeks” se koristi umesto termina „kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika”.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

Нема информација