Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika

engleski

Termin
customer satisfaction code of conduct
Opis

promises, made to customers (3.2.4) by an organization (3.2.1) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.9.2) and related provisions Note 1 to entry: Related provisions can include objectives (3.7.1), conditions, limitations, contact information (3.8.2), and complaints (3.9.3) handling procedures (3.4.5). Note 2 to entry: In ISO 10001:2007, the term “code” is used instead of “customer satisfaction code of conduct”.

srpski

Termin
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika
Opis

obećanja data korisnicima (3.2.4) od strane organizacije (3.2.1), koja se odnose na njeno ponašanje, a imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.9.2) i odredbe u vezi sa tim NAPOMENA 1 uz termin: Odredbe u vezi sa tim mogu da obuhvate ciljeve (3.7.1), uslove, ograničenja, informacije (3.8.2) o kontaktima i procedure (3.4.5) za postupanje sa prigovorima (3.9.3). NAPOMENA 2 uz termin: U ISO 10001:2007, termin „kodeks” se koristi umesto termina „kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika”.

srpski

Termin
kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika
Opis

obećanja data korisnicima (3.2.4) od strane organizacije (3.2.1), koja se odnose na njeno ponašanje, a imaju za cilj da povećaju zadovoljstvo korisnika (3.9.2) i odredbe u vezi sa tim NAPOMENA 1 uz termin: Odredbe u vezi sa tim mogu da obuhvate ciljeve (3.7.1), uslove, ograničenja, informacije (3.8.2) o kontaktima i procedure (3.4.5) za postupanje sa prigovorima (3.9.3). NAPOMENA 2 uz termin: U ISO 10001:2007, termin „kodeks” se koristi umesto termina „kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika”.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija