Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

подносилац приговора

енглески

Термин
complainant
Опис

person, organization (3.12) or their representative, making a complaint (3.3) Note 1 to entry: In this document, customers (3.4) who refer their complaints to a provider in the first instance are also considered to be “complainants”.

српски

Термин
Нема информација
Опис
Нема информација

српски

Термин
подносилац приговора
Опис

особа, организација (3.12) или њихов представник1) који подноси приговор (3.3) Напомена 1 уз термин:   У овом документу се корисници (3.4) који у првом степену упућују приговор преко посредника такође сматрају „подносиоцима приговора”.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

  • 03.120.10 - Управљање квалитетом и обезбеђење квалитета