Phone: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Standards sales: prodaja@iss.rs Education: iss-edukacija@iss.rs Information about standards: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Main menu

complainant

English

Name
complainant
Description

person, organization (3.12) or their representative, making a complaint (3.3) Note 1 to entry: In this document, customers (3.4) who refer their complaints to a provider in the first instance are also considered to be “complainants”.

Serbian

Name
No information
Description
No information

Serbian

Name
подносилац приговора
Description

особа, организација (3.12) или њихов представник1) који подноси приговор (3.3) Напомена 1 уз термин:   У овом документу се корисници (3.4) који у првом степену упућују приговор преко посредника такође сматрају „подносиоцима приговора”.

Related standards

Related ICSs

  • 03.120.10 - Quality management and quality assurance